Design hämtad från trädgården!

Jag tog en runda i trädgården med kameran och skulle fota lite höstbilder, Men det såg mer ut son vårbilder. Ni skall få ett smakprov senare, för jag måste först visa min upptäckt. Design, var hämtar man inspiration ifrån, för att komma på en form för ett pa solglasögon som dessa från 70-80-talet.

Dessa solbriller som var exklusiva på 70-80 talet och hette WINGS by BAUSCH & LOMB... maker of Ray Ban sunglasses.
Jag läste att glasen kom från Rymdfärgans Rymddräckters visir och det kan säkert stämma, men formen, nånn slags pilotglasögon, men jag tror att formgivaren var kanske en hobbyfotograf liksom jag och när han framkalla sina bilder upptäckte denna form. som är på WINGS solbriller.

Soglasögonen levererades i det här kittet och skulle säkert fungera även i dessa RYMDtider.

Här kommer nu några bilder som jag den 9/10 i trädgården, bilderna är av en blomsterfluga, (eller) på en nyutslagen Maskros, titta på bilderna om jag har rätt, kommentera bilderna vore kul att veta vad ni tror.




Finns det någon som har ett par råsa med guldbåge så är jag intresserad av att köpa dem av er, för jag hade ett par sådana, men någon stal dem från mig på VÄLA köpcentrum och vill köpa ett par igen, även om det finns någon Optiker som har sådana i sina lager, så hör av er.
Ha en bra helg. Gert-Åke.
PS. Bilderna äe inte manipulerade. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0