Sverige är ett långt land!

Jag satt och tittade på vädret på internet och titta runt lite i landet, hur det var med snön, till min fasa såg jag att det var 1,28m snödjup i terrängen på mätstationen på Treriksröset och -5grader.
Jag blev lite sådär i huvet, skall jag visa bilder från trädgården eller inte, kanske de som bor där tar illa upp eller blir de glada av att se hur våren susar fram i vår del av Sverige. Jag hoppas att de som bor där kan glädjas lite av mina bilder från trädgården om de råkar se på bloggen.
Här kommer iaf lite bilder från dagen och bilderna får tala för sig själva.







Det var vår lägesrapport från Viaköp Trädgård i Skåne med 15+ grader och sol från en klarblå himmel, Askmolnet har inte dragit fram änu.
Ha det bäst; gert-åke *Lilla Sofiero, en del av Skåne*
 Trädgårdsrundan den 4-6 Juni.
  www.bmt-ab.se
40-år i Branschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0