Vår på Viaköp Trädgård!

Hej alla glada o ni andra oxå, idag har det varit en sanslös vårdag med sommartemperatur + 20,9, igår hade jag trott att någon skojat med mig, nen både den digetala o den analoga i trädgården visa samma.

Paveljongen fick de blå gardinerna, stolsdynerna lagds i o jag tog o provsatt dem ett tag.

Skånska flaggan hissades oxå, dagen till ära.

Det var mer än vi som jobba i trädgården, jordbina hade brottom o samla nektar. Här stämmer det med utrycket,*flitig som ett bi*.

Här planterades korgen full...

Vi skulle bara ha violer i år, men vem kan motstå den här penséen.

Någon bild på vad marken har att erbjuda, vist är man tagen.....

Men vist är livet underbart, tur att man bor i denna del av sverige, det finns inte så mycket pengar att erbjuda, så jag skulle flytta från skåne o upp i landet, men jag gillar att besöka andra delar i landet, vi har ett fantastikt land.
Ha det nu skönt i vår o njut vid alla tillfällen; gert-åke *Lilla Sofiero, en del av Skåne*
Reklam!
 www.bmt-ab.se
Tid att boka in uppdrag, NU. Rot= Proffs till halva priset.
Vi designar & stylar er trädgård, 40-år i branschen.
Spec. Installationer & teman, såsom, Asia, medelhav m.m.
Bygger & anlägger och förvaltning/skötsel av trädgård/fastighet.
Designer/trädgårdskonstnär; Gert-Åke Andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0