Plantskolans tillkomst!

Jag kommer att blogga om hur vi byggt upp vår plantskola från ingenting tills dagen fullskaliga plantskola. Jag har designat o byggt upp plantskolan efter hur jag vill ha det när jag besöker en plantskola, jag vill känna mig upprymd o inspirerad samt få någon upplevelse så att jag längtar tillbaks, gensvaret ser så ut att jag lyckats med detta och framför allt vad jag kan erbjuda våra kunder, till min sida finns ju Worachon kallad "Chon" han är verkligen en expert på växter, han är född på en farm i Thailand, i Sverige jobbade han på mitt företag BMT i Skåne AB därefter gick han trädgårdsutbildning i Båstad efter utbildningen arbetade han ett år på Splenders plantskola o nu på Växtkraft, Det är Chon som är plantansvarig o har i samråd med mig, fria händer att göra inköp o ansvarig för odlingarna, odlingarna består av perenner från frö, sticklingar o barrotsplanter som inköps från Holland.
Följ bloggen, hemsidan o facebook som ni kan gilla o då missar ni inget, ni kan även prenumrera på bloggen, så följ mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0