Besök i trädgården !

Njaa!!! om han är på besök i trädgården vet jag inte, för jag tror han bor här, men var lite sugen på något gott idag .

Ojdå, har var ju en restaurang, vad finns på menyen, Köttgille, humm, låter gott, tror jag tar det.

Mumsfillebabba, en rejäl portion här serveras.

Vad menas med Mjau, som det står på paketen?

Smakade det bra, frågade Kajsa, alldeles utomordentligt, kan jag få notan?

Mätt och belåten återupptog Pigge sin höjdhoppsträning. Det är ju SM i Falun.
Mbh; gert-åke *Lilla Sofiero, en del av Skåne*
  www.bmt-ab.se
Vi designar & stylar er trädgård, 40-år i branschen.
Spec. Installationer & teman, såsom, Asia, medelhav m.m.
Bygger & anlägger och förvaltning/skötsel av trädgård/fastighet.
Designer/trädgårdskonstnär; Gert-Åke Andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0