Efterlysning!!!

Jag har en efterlysning!!! är det någon som vet vem som stal min egengjorda keramiklampa i trädgården under trädgårdsrundan, vill ha den tillbaks eller ett namn på förövaren så jag kan gå till polisen, den är inte värd något för er, men för mig är den de... HITTELÖN utlovas,, (guidad tur o kaffe i trädgården)... bild på föremålet...
Det finns ingen som har gett tips på ven som stal en växt ur vår utställning vid vita reck i Ängelholm, ni som vet något om dessa snatterier, var vänlig o hör av er, polisen väntar på anmälan...
NI SMÅ MÄNNISKOR SOM SJÄL FRÅN OSS SOM VILL VISA O INSPIRERA ER OM TRÄDGÅRD O VÄXTSORTER, LÅT BLI ATT SJÄLA, FÖR EN DAG HAR VI TRÖTTNAT PÅ ERT BETENDE O DÅ ÖPPNAR VI INTE VÅRA TRÄDGÅRDAR FÖR ER. SÅ SNÄLLA HJÄLP OSS ATT FÅ TAG I DESSA SMÅ MÄNNISKOR...

DENNA VÄXT FINNS KNAPPAST I NÅGON PLANTSKOLAS SORTIMENT, så har ni sett denna växt i någons trädgård, så kontakta oss, på mail eller ring..
Mbh; gert-åke *Lilla Sofiero, en del av Skåne*

REKLAM !
 www.bmt-ab.se 
 Tid att boka in uppdrag, NU. Rot= Proffs till halva priset.
Vi designar & stylar er trädgård, 40-år i branschen.
Spec. Installationer & teman, såsom, Asia, medelhav m.m.
Bygger & anlägger och förvaltning/skötsel av trädgård/fastighet.
Designer/trädgårdskonstnär; Gert-Åke Yamdee Andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0