Trädgårdsmässa i Malmö!

Trädgårdsmässan i Malmö blev en riktig vårinjektion och en massa växter.

Sticklingar, kan man bara inte få förmycket av...

På scenen stod Peter Englander o pratede om sin bok *Trädgårdstoppen*, bilden bakom är Paviljongen från vår trädgård, Viaköp Trädgård.

Gunnel Carlson på scenen, ett föredrag i min smak...gilla..

Lite balkongdesign...

Gillar inte denna sorts trädgårdsutsmyckningar, det blir bara förmycke...

En byrå att ha ute i trädgården, i dagsläget kan man köpa en sådan på loppis för ett par tior..

Detta gillar jag, köpa en glasflaska på loppis, skära av botten o plantera i flaskan, helt underbart på uteplatsen eller på balkongen, detta måste jag ta efter, passar även på vår Grekiska innergård. OBS, kan ni inte ta av bottnen på flaskan, låt då glasmästern göra det. Skall prova själv att ta av bottnen på flaskan o lyckas jag så skall jag dele med mig av hur man gör.

Som nybliven Ornotolog kunde jag inte motstå dessa pippar, otroligt gulliga, de kunde jag tänka mig som trädgårdsdekoration.
Ha en trevli helg i vårens tecken. gert-åke *Lilla Sofiero, en del av Skåne*

REKLAM.
 www.bmt-ab.se
Tid att boka in uppdrag, NU. Rot= Proffs till halva priset.
Vi designar & stylar er trädgård, 40-år i branschen.
Spec. Installationer & teman, såsom, Asia, medelhav m.m.
Bygger & anlägger och förvaltning/skötsel av trädgård/fastighet.
Designer/trädgårdskonstnär; Gert-Åke Andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0