Jag mijökompenserar.

Växterna som har räddat jorden flera gånger under sin tid, ursprunget är c;a 400,000000 sedan. o finns i 10,ooo arter. Vi på Viaköp Plantskola odlar en del ormbunkar o finns en del i försäljningen. Ju mer ormbunkar ni har i trädgården ju bättre miljö får vi o ni. Viaköp Trädgård har gjort sin mijöinsats med att plantera in en hel del Ormbunkar så jag känner ingen miljöskam. Min mijöinsats gör att köra bil o flyga känns att jag har kompenserat mina utsläpp o jag äter mycket kyckling oså för att kompensera.

 
 

 Jag tog bilderna idag i Viaköp Trädgård. Plantorna finns att köpa på Viaköp Plantskola. Ha nu en trevlig höst, det är bästa tid att plantera nu o ända fram tills det fryser i marken, Mbh gert-åke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0